0x750x5000

niedziela, 6 kwietnia 2014

No to Bydgoszcz!

Wczorajszy dzień był pełen wrażeń. Poranna kąpiel i czas w drogę - kierunek Bydgoszcz, ale wcześniej trafiłam do Piły. Odebrałam 212 wywołanych zdj <3 Świetne uczucie widzieć swoje zdjęcia na papierze. Obiecuje częściej wywoływać !Następnie udałam się na dworzec i już o 12 byłam w drodze do Bydgoszczy. Bydgoszcz przywitała mnie słoneczną pogodą- bardzo ucieszyłam się ze względu na zdjęcia i własnego samopoczucia. Herbatka, mały posiłek i czas brać się do pracy. Z powodu słonecznej pogody ciężko było mi zobaczyć zdjęcia na wyświetlaczu. Po kilku minutach kilka chmurek zakryło troszkę słońce, przez co światło było minimalnie zmiękczone, dzięki czemu bardzo ładnie oświetlało mój obiekt. Zdjęcia robione w świetnej atmosferze a efekt jest taki :
na zdj Parafia pw. Maksymiliana Kolbego w Bydgoszczy














 








Dziękuje za zaproszenie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz