0x750x5000

środa, 16 kwietnia 2014

'..A Bóg map nie rozdaje' - Częstochowa

Cześć !
Pielgrzymka -> dotarcie do celu jakim jest Częstochowa.
Dotarliśmy w czwartek około godziny 18:00. Po kolacji każdy miał chwilę, by móc przejść się po okolicy. Wraz ze znajomymi odwiedziliśmy Biedronkę i zakupiłyśmy prowiant, a następnie powrót, by zdążyć zrobić kilka fotek przed całkowitym ściemnieniem. Oto kilka z nich :





Następnie udaliśmy się wraz z innymi maturzystami na apel jasnogórski. Chociaż oświetlenie nie należało do najlepszych to kilka zdjęć udało mi się zrobić na dłuższym czasie naświetlania.




I tak zakończyły się główne uroczystości tego dnia. Kolejnego dnia z samego rana udaliśmy się do sali Kordeckiego na uroczyste przywitanie przez biskupa, a także śpiewy i świadectwo Anny Golędzinowskiej, a po tym msza święta w intencji maturzystów.






Po mszy każdy miał chwilę czasu na spożycie posiłku . Ja postanowiłam inaczej wykorzystać ten czas i udałam się popstrykać foty:





Po pewnym czasie udałam się na Drogę Krzyżową wokół Sanktuarium wraz z innymi maturzystami.






Po zakończonej drodze krzyżowej wraz z Monika, Darią i Dawidem jako cel obraliśmy sobie wieżę na Jasnej Górze, by móc zrobić kilka zdjęć panoramicznych. A o to kilka z nich :








a z tymi osóbkami byłam na Jasnej Górze :





NO TO CZEŚĆ ! :D




2 komentarze: