0x750x5000

wtorek, 15 kwietnia 2014

Małopolskę czas odwiedzić - Kraków !

Witam. Tak jak wspominałam w poprzedniej notce- dzisiaj przedstawię Wam zdjęcia z pielgrzymki. Postanowiłam jednak rozbić to na dwie notki, ponieważ tych zdjęć jest strasznie dużo. Pierwszym celem pielgrzymki maturzystów był Kraków. Zaczęliśmy zwiedzać dawną stolicę Polski od Sanktuarium w Łagiewnikach. Wyszliśmy z autobusu z parasolami. Wychodząc z sanktuarium nie były już nam potrzebne.










Następnie udaliśmy się na Stary Rynek. Pierwszym obiektem naszego zwiedzania były krakowskie sukiennice. Każdy z uczestników miał możliwość zakupić pamiątki lub zjeść posiłek w trakcie wolnego czasu, który uzyskaliśmy. Oczywiście w tej chwili postanowiłam uwiecznić kilka stoisk. Oto one:






Następnie wraz z Moniką udałam się do Kościoła Mariackiego, by w chwili ciszy pomodlić się, zapalić symbolicznie świeczkę, a także wykonać kilka zdjęć.






Następnie zwiedzaliśmy Wawel. Niestety nie posiadam z tego miejsca dużo zdjęć, ponieważ w tym czasie pogoda popsuła mi możliwość zrobienia zdjęcia.

Koło godziny 18 dotarliśmy do Częstochowy, a następnie zakwaterowaliśmy się w Domu Pielgrzyma.
Pozostawiam Was z jednym zdjęciem z Częstochowy, a już jutro kolejna notka z relacją z Pielgrzymki Maturzystów diecezji koszalińsko-kołobrzeskiej !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz